روشهای ترک اعتیاد

آیا از مصرف انواع مواد مخدر خسته شده‌اید؟ به دنبال روشی مناسب و بدون بازگشت برای ترک اعتیاد هستید!؟ راه‌های مختلفی را برای ترک اعتیاد انتخاب نموده‌اید، اما شکست خورده‌اید؟ از این وضعیت خسته شده‌اید؟ اگر پاسخ‌تان به تمامی سوالات بالا مثبت است بایستی بگوییم اصلا نگران نباشید!!! مشاهده این مقاله امری اتفاقی نیست؛ حتما قرار است خداوند راهی عالی را به شما برای درمان و ترک اعتیاد به صورت دائمی نشان دهد. اگر تمایل دارید نسبت به ترک اعتیاد موفق عمل نمایید؛ کافیست تا پایان این مقاله با ما همراه بمانید. در ادامه مکانی را برای ترک علاقه‌مندان به قطع مصرف انواع مواد مخدر آشنا خواهیم نمود که راه حلی عالی و دائمی است.

ترک اعتیاد سخت و غیرممکن نیست!

شاید شما بارها برای رهایی از مصرف انواع مواد مخدر به روش‌های مختلفی برای ترک اعتیاد و قصد مصرف دست زده باشید؛ اما با شکست رو‌به‌رو شده باشید. این اصلا دلیل محکمی برای انتخاب یک راه حل جدید برای ترک اعتیاد نیست؛ زیرا شاید در انتخاب راه حل‌های قبل به اندازه کافی مصمم نبوده باشید یا اصلا روشی نامناسب را برای این کار انتخاب کرده باشید.

از آنجا که احتمال لغزش پس از ترک بسیار بالا است؛ بایستی علاوه بر انتخاب روش مناسب، از یک سری موارد هم دوری نمایید. برای مثال؛

  • ارتباط خود را به صورت کامل با دوستان و افراد مصرف کننده ترک نمایید.
  • هرگز به مکان‌هایی که قبلا برای خرید مواد مخدر و غیره می‌رفتید؛ مراجعه نکنید.
  • خط تلفن خود را تغییر دهید.
  • و از طرفی اراده خود را قوی نمایید تا در ترک اعتیاد موفق عمل کنید.

ترک اعتیاد به کمک سایت مستر احیا

مستر احیا یک کلینیک یا کمپ ترک اعتیاد نیست! در این مجموعه، روان‌درماگرها و پزشکان بسیار مختلفی در حوزه مغز و اعصاب وجود دارند که برای قطع مصرف فرد مبتلا به جای بستری از یک روش درمانی ویژه دیگر یعنی درمان به کمک دستگاه آر تی ام اس بدون خماری، بازگشت و درد کمک می‌گیرند. کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این روش ویژه و فرار از چنگال اعتیاد تا پایان مقاله همراه ما بمانید.

چرا افراد زیادی در مسیر ترک اعتیاد دچار لغزش می‌گردند؟

در پاسخ به این سوال بایستی بگوییم؛ زیرا اولا اراده کافی ندارند و ثانیا شاید دارای اراده کافی باشند؛ اما روش مناسبی را برای این کار انتخاب نکرده‌اند. هم‌چنین این احتمال وجود دارد که با وجود اراده کافی، انتخاب روش مناسب به دلیل عدم داشتن حمایت سایر افراد و اعضای خانواده خود و شنیدن سرکوفت و غیره خسته شده و مجدد به سمت مصرف مواد مخدر تمایل پیدا کنند.

لازمه ترک اعتیاد داشتن حمایت و پشتیبانی اطرافیان از فرد مصرف کننده، انتخاب روش مناسب و مصمم شدن در تصمیمی که گرفته است؛ می‌باشد. البته بایستی برای عدم تمایل به مصرف، هرگز با دوستان قدیمی در مکانی‌های خصوصی که مواد مخدر یا مشروبات الکلی مصرف می‌شود؛ حضور پیدا نکنید. از حمایت خانواده در کنار خود استقبال نموده و به سمت ورزش، بازگشت به دوران سلامتی، ادامه کار و مسیر به صورت پر قدرت بدون ترس و نگرانی اقدام نمود.

برخی روش‌های نام آشنا در ترک اعتیاد

یکی از روش‌های معروف ترک اعتیاد؛ سپردن فرد مصرف کننده به کمپ و گذراندن دوره درمانی در کمپ است. به عبارت دیگر این دوره که اغلب بیست و یک روزه است؛ نوعی دوره سرنوشت‌ساز در کنار دیگر مصرف‌کنندگان است که به کمک انواع روش‌های خاص، سم زدایی بدن فرد را به نحو کامل انجام می‌دهد.

البته در پایان اتمام این دوره بستری، فرد بار دیگر به کنار عزیزان خود می‌رود و بایستی با شروع درمان و جلسات قدم‌های دوازده گانه نسبت به ثابت قدم ماندن در این مسیر اقدام نماید. در مقابل برخی افراد تصمیم می‌گیرند برای عدم از دست رفتن آبرو و یا خجالت از سرکوفت سایر افراد در منزل اقدام به ترک اعتیاد نمایند‌.

البته توصیه می‌کنیم از این روش خطرناک ترک اعتیاد خودداری نمایید؛ زیرا احتمال اوردوز و آسیب به بدن وجود دارد. بهتر است راه حلی اصولی برای ترک اعتیاد پیدا نمایید. برخی افراد برای قطع مصرف تصمیم می‌گیرند با اقرار و پذیرش اشتباهات خود در کلاس‌های قدم دوازده گانه و عدم تکرار آن‌ها نسبت به ترک گام بردارند. داشتن اراده قلبی و حمایت، دو عامل مهم برای موفقیت در این مسیر به حساب می‌آیند.

راه حلی دائم؛ جامع و کاربردی برای ترک اعتیاد بدون بازگشت

در تمامی روش‌هایی که در بالا بدان‌ها اشاره نمودیم؛ احتمال بازگشت وجود دارد. اما روشی که در اینجا برای ترک اعتیاد به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود؛ یک روش دائمی بدون بازگشت، بدون بستری، بدون درد، بدون خماری با دوره درمان سریع و کوتاه و کسب نتیجه به سرعت برق و باد است.

در مجموعه مستر احیا زیر نظر دکتر ابوالفضل احیایی و تیم برجسته این مجموعه، تعداد زیادی دستگاه آر تی ام اس وجود دارد. این دستگاه ویژه با تحریک مغز می‌تواند نسبت به درمان مشکلات روحی و مغزی اقدام نماید. از آنجایی که ریشه اصلی مصرف مواد مخدر به دلیل مشکلات روح و روان است؛ این روش درمانی می‌تواند به سرعت فرد را از چنگال اعتیاد خارج سازد.

566ff7e4 e962 418d 96c7 a733611a2f8c - روشهای ترک اعتیاد

ترک اعتیاد به کمک دستگاه آر تی ام اس چگونه است؟

در این روش ویژه کویل‌های دستگاه آر تی ام اس به نقاط مختلف مغز فرد مصرف کننده متصل می‌گردند و در طی جلسه‌ای در حدود یک ساعت و یا شاید هم کمتر عملیات تحریک قسمت‌های مختلف مغز بیمار انجام می‌پذیرد. در نتیجه با انجام جلسات درمانی متناسب با نیاز فرد، از تمام وابستگی‌های ذهنی برای زندگی بدون مصرف مواد مخدر و عدم امکان‌پذیر بودن آن نجات پیدا می‌کند.

در نتیجه این طور می‌توان گفت که کلینیک مستر احیا و دستگاه آر تی ام اس بهترین گزینه درمانی برای ترک اعتیاد دائم و بی‌بازگشت شناخته شده است.

مزایای درمان به کمک آر تی ام اس

نتیجه حاصل شده کاملا دائمی و بی بازگشت است و در نتیجه در طی دوره درمان بدون عدم بستری، فرد می‌تواند در عین ادامه زندگی بدون نیاز به مصرف دارو از تمامی فکرهای غلط مصرف نجات پیدا نموده و حتی با قرار گرفتن در کنار دوستان قدیمی به فکر انجام این تجربه و مصرف مجدد نباشد.

چرا مستر احیا را برای این کار انتخاب نماییم؟

گرچه کار اصلی دستگاه آر تی ام اس، درمان مشکلات مغز و اعصابی است که توسط دارو و سایر روش‌های درمانی؛ درمان نشده‌اند. اما به کمک دستگاه‌های عالی این مجموعه زیر نظر بهترین متخصصین می‌توان شاهد ترک اعتیاد دائم عزیزان خود بود.

اگر برای ترک اعتیاد عزیزان خود راه‌های مختلفی را امتحان نموده‌اید؛ اصلا نگران نباشید. به کمک کلینیک مستر احیا درمان ترک اعتیاد قطعی، دائمی و دارای هزینه مناسب است. برای رزرو وقت مشاوره و پذیرش کافیست به سایت مستر احیا مراجعه نمایید.

زندگی سالم

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زندگی سالم در تهیه‌ تمامی مقالات منتشر شده با این کانت (کاربر زندگی سالم) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد
دکمه بازگشت به بالا