جدیدترین روش ‌های غیر تهاجمی یا کم تهاجمی برای جوانسازی

در دنیای امروزی جوانسازی پوست و حفظ ظاهر زیبا و شاداب به یکی از بزرگ ترین دغدغه افراد به خصوص خانوم ها تبدیل شده است. در علم پزشکی برای پاسخ به این نیاز، روش های مختلف ابداع شده اند. در این بین روش ها غیر تهاجمی و کم تهاجمی به دلیل عدم نیاز به جراحی، بدون عوارض جدی و به دور از دوره نقاهت طولانی، طرف داران بسیار زیادی پیدا کرده اند. این روش زیبایی در بهترین کلینیک زیبایی تهران که متعلق به کلینیک دکتر نقش وار است که توسط پزشک های با تجربه و متخصص در این زمینه و با به کارگیری بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران و به روزترین دستگاه ها انجام می شود. همچنین میتوانید از انواع روش های غیر تهاجمی و کم تهاجمی برای زیبایی و جوانسازی پوست خود بهره ببرید.

مقایسه زیبایی و جوانسازی پوست از طریق روش غیر تهاجمی و کم تهاجمی

بسیاری از افراد قبل از اقدام به انجام عمل های زیبایی می خواهند بدانند که روش های غیر تهاجمی و کم تهاجمی ته تفاوت هایی با هم دارند. در واقع روش ‌های غیر تهاجمی روش هایی هستند که در کل فرایند آن ها هیچ گونه جراحی، برش یا حتی تزریق انجام نمی شود. به همین دلیل نیز این فرایند ها اغلب بدون درد بوده و دوره نقاهت بسیار کوتاه مدتی دارند.

از طرفی دیگر در روش ‌های کم تهاجمی نیز جراحی انجام نمی شود. اما در این روش ها ممکن است از برخی تکنیک‌ های سطحی یا تزریقات استفاده شود. روش های کم تهاجمی اغلب با احساس درد و ناراحتی همراه هستند. اما میزان این درد بسیار کم تر از روش های تهاجمی و جراحی است. دوره نقاهت این روش های جراحی نیز کوتاه مدت بوده و عارضه خاصی برای فرد پیش نمی آید.

انواع روش های غیر تهاجمی و کم تهاجمی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی از روش های بسیار مختلف برای زیبایی و جوانسازی استفاده می شود. در ادامه برخی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین روش های غیر تهاجمی و کم تهاجمی را برای شما شرح داده ایم.

لیزر درمانی

لیزر درمانی به عنوان یکی از جدید ترین و موثر ترین روش ‌های غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست شناخته می شود. پزشک در این روش از امواج لیزر برای تحریک تولید کلاژن و بهبود بافت پوست کمک می گیرد. استفاده از لیز درمانی با اهداف زیر صورت می گیرد.

  • کاهش چین و چروک
  • از بین بردن لکه های پوستی
  • سفت شدن پوست

با توجه به شرایط فرد و نوع خدمات زیبایی که می خواهد، از لیزر های مختلف استفاده می شود.

رادیوفرکانسی (RF)

این روش نیز به عنوان یکی از محبوب ترین روش‌ های غیر تهاجمی شناخته می شود. در این فرایند تحریک کلاژن ‌سازی و سفت کردن پوست با استفاده از امواج رادیویی انجام می شود. اغلب از روش رادیوفرکانسی برای نواحی حساس مانند اطراف چشم و گردن استفاده می شود.

میکرودرم ابریژن

در این روش درمانی پزشک با استفاده از یک دستگاه خاص به برداشتن لایه ‌های سطحی پوست اقدام کرده و باعث تحریک تولید سلول‌ های جدید پوستی می‌شود. افرادی که قصد دارند لکه ‌های پوستی، چین و چروک ‌های سطحی و جای جوش ‌های خود را از بین ببرند، می توانند از روش میکرودرم ابریژن کمک بگیرند.

روش تزریقات بوتاکس و فیلر

تزریق بوتاکس و فیلر محبوب ترین روش های کم تهاجمی برای جوانسازی پوست هستند. در این روش با استفاده از تزریق مواد خاص عضلات صورت به طور موقت فلج می شود. همین عامل چین و چروک ‌ها را کاهش داده و حجم از دست رفته را باز می‌گرداند.

مزوتراپی

در این روش مواد مغذی و ویتامین‌ ها به لایه‌های میانی پوست تزریق می شوند. با این کار کیفیت پوست بهبود می یابد. این روش درمانی در طول چند جلسه انجام می شود. نتایج مزوتراپی به مرور زمان پدیدار می شوند و دوام بسیار خوبی دارند.

5eec391f 10b3 44e8 8376 daa0cfbf822d - جدیدترین روش ‌های غیر تهاجمی یا کم تهاجمی برای جوانسازی

کم عارضه ترین روش برای جوانسازی پوست

عوارض حاصل از روش های جوانسازی پوست به عوامل مختلف همچون شرایط فرد، مشکلات پوستی، تخصص پزشک، نحوه مراقبت از پوست و… بستگی دارد. اما به طور کلی می توان گفت روش های غیر تهاجمی عوارض بسیار کم تر و خفیف تری نسبت به روش های کم تهاجمی دارند. با بهره مندی از خدمات زیبایی کلینیک دکتر نقشوار می توانید عوارض حاصل از این روش ها را به حداقل برسانید.

زندگی سالم

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زندگی سالم در تهیه‌ تمامی مقالات منتشر شده با این کانت (کاربر زندگی سالم) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا