افزایش سایز آلت تناسلی و راه های آن

بسیاری از مردان از سایز آلت تناسلی خود راضی نیستند و دنبال روش ‌های افزایش سایز آلت تناسلی خود هستند؛ در حالی که این تصور در اکثر مواقع غلط است و سایز آلت تناسلی بسیاری از مردان نرمال است.

محدوده طبیعی اندازه آلت تناسلی مردان بین ۱۰ تا ۱۶.۵ سانتی ‌متر است. بنابراین اگر سایز آلت تناسلی شما طبیعی می باشد، نباید نگران کوچک بودن آلت خود باشید.

بیش از ۹۰ درصد از مردان آلت تناسلی با اندازه طبیعی دارند. از ۱۰ درصد باقی ‌مانده ۵ درصد آلتی کوچک‌ تر از ۱۰ سانتی ‌متر و ۵ درصد نیز آلت بزرگ ‌تر از ۱۶ سانتی‌ متر دارند.

اگر شما جزء آن دسته از افرادی قرار می گیرید که آلت تناسلی کوچکی دارند، در این مقاله به بعضی از روش های افزایش سایز آلت تناسلی و جزئیات آن خواهیم پرداخت که می توانند برای شما کمک کننده باشند.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - افزایش سایز آلت تناسلی و راه های آن

روش های افزایش سایز آلت تناسلی مردان

روش پنیمور

روش پنیمور یکی از دستگاه ‌های کششی برای افزایش سایز آلت تناسلی مردان است که به عنوان یک روش غیرجراحی معرفی شده است.

این دستگاه با استفاده از کشش مداوم بر روی آلت تناسلی، به مرور زمان باعث افزایش طول و ضخامت آن می ‌شود. در ادامه، توضیحاتی درباره این روش می دهیم.

پنیمور یک دستگاه کششی است که به آلت تناسلی متصل می ‌شود و با ایجاد نیروی کششی ملایم اما مداوم، باعث تحریک بافت ‌های آلت و افزایش طول و ضخامت آن می ‌شود.

برای دستیابی به نتایج مطلوب، این دستگاه باید به صورت منظم و در طولانی مدت (چند ساعت در روز و چند ماه) استفاده شود. مدت زمان دقیق استفاده بستگی به توصیه‌ های تولیدکننده و مشورت با پزشک دارد.

به طور کلی پنیمور با اعمال کشش مداوم به بافت ‌های آلت تناسلی، باعث تحریک فرآیند‌های ترمیمی در بافت های آلت می ‌شود. این فرآیند‌ به مرور زمان منجر به به افزایش طول و ضخامت بافت‌ ها خواهد شد.

روش جلکینگ

روش جلکینگ یک تمرین غیرجراحی است که برای افزایش طول و ضخامت آلت تناسلی مردان معرفی شده است. این تمرین اغلب به عنوان یک روش طبیعی و غیرمخرب برای افزایش اندازه آلت تناسلی بدون نیاز به داروها یا دستگاه‌ های خاص استفاده می شود. در زیر به توضیحاتی درباره روش جلکینگ می ‌پردازیم.

جلکینگ به ماساژ دادن آلت تناسلی با استفاده از حرکات کششی و فشاری خاص می ‌پردازد. این تمرین به منظور افزایش جریان خون به بافت ‌های آلت و ایجاد تحریک در آن انجام می شود.

برای تمرین جلکینگ، معمولاً از روغن ‌ها یا ژل ‌های خاصی استفاده می ‌شود تا آلت تناسلی بهتر لغزش داشته باشد و از آسیب دیدگی بافت جلوگیری شود.

تکنیک ‌های مختلفی برای جلکینگ وجود دارد، اما عموماً شامل حرکات کششی از اساس آلت به سمت بیرون و به سمت بالا، به صورت متناوب و متناسب با تحمل شخص می ‌باشد.

قرص افزایش سایز آلت مردان

در بازار، بسیاری از محصولات تبلیغ می ‌شوند که ادعا می ‌کنند می ‌توانند به بزرگ شدن آلت تناسلی مردان کمک کنند. این محصولات اغلب شامل قرص ‌ها، کرم ‌ها، ژل‌ ها و مکمل ‌های گیاهی هستند که به عنوان افزایش سایز آلت یا افزایش طول و ضخامت آلت معرفی می ‌شوند. اما واقعیت این است که اکثر این محصولات از نظر علمی تایید نشده اند.

بسیاری از ادعاهای محصولات افزایش سایز آلت بر پایه شواهد علمی ضعیف یا در اغلب موارد بدون هیچ تحقیق علمی مناسبی استوار هستند.

استفاده از محصولات غیرمعتبر می ‌تواند به عوارض جانبی جدی مانند التهابات، حساسیت ‌ها، تحریکات پوستی و حتی آسیب به بافت ‌ها منجر شود.

همچنین برخی از مکمل ‌های گیاهی که به عنوان قرص ‌های افزایش سایز آلت تبلیغ می ‌شوند، ممکن است دارای مواد مخدر یا موادی با خطرات نامعلوم باشند. مصرف بی‌دقت از این محصولات ممکن است به جای تأثیرات مثبت، تاثیرات نامطلوب و یا حتی تغییرات دائمی و ناخواسته در سلامت جنسی و عملکرد جسمی فرد داشته باشد.

تزریق چربی به اندام تناسلی مردان

تزریق چربی به اندام تناسلی مردان یکی از روش‌ های جراحی است که به منظور افزایش اندازه آلت تناسلی انجام می ‌شود. این روش به عنوان یک روش جراحی زیبایی در برخی موارد مورد استفاده قرار می ‌گیرد، اما مهم است که اطلاعات کامل درباره این روش را داشته باشید.

در ابتدا، چربی از منطقه‌ های دیگری از بدن مثل شکم یا ران برداشته می ‌شود. این چربی به عنوان ماده پرکننده برای آلت تناسلی استفاده می ‌شود. چربی برداشته شده پس از آزمایش، به آلت تناسلی تزریق می ‌شود.

این اقدام باعث افزایش حجم و اندازه آلت تناسلی می ‌شود. برخی از چربی‌ ها ممکن است در طول زمان جذب شوند، بنابراین اندازه آلت ممکن است در گذر زمان کاهش یابد و یا نیاز به دوره‌ های تکراری جهت حفظ نتایج و افزایش اندازه مجدد داشته باشد.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - افزایش سایز آلت تناسلی و راه های آن

تزریق ژل به آلت تناسلی

تزریق ژل به آلت تناسلی ، سرپایی بوده و به کمک بی حسی موضعی انجام می شود.

در این روش، پزشک مقداری ژل، مناسب با سایز آلت شما به کمک سرنگ و با دقت در زیر پوست آلت تزریق می کند. این ژل در زیرپوست آلت تزریق می شود. از این رو هیچ گونه تداخلی با قدرت باروری و نعوظ و انزال فرد ندارد.

ژل از طریق یک سوراخ به زیر پوست آلت تزریق می گردد و بر خلاف تزریق ژل به لب، گونه و … نیاز به تزریق در چندین نقطه ی متفاوت نمی باشد.

افزایش قطر آلت در این روش، برای هر فرد متفاوت بوده و بستگی به قطر اولیه آلت، میزان جذب بدن دارد اما به صورت میانگین اکثر بیماران حدود ۲۰ % افزایش قطر خواهند داشت.

آلت تناسلی پرده دار؛ یکی از دلایل رایج کوچک دیده شدن آلت!

آلت تناسلی پرده دار به نوعی مشکل در آلت تناسلی مردان که باعث کوچکتر دیده شدن آن از اندازه طبیعی می باشد، اشاره دارد.

آلت پرده دار به صورت مادرزادی به وجود می آید و باید ترمیم و درمان شود. درمان نشدن آلت تناسلی پرده دار می تواند مشکلات مختلفی برای بیمار ایجاد کند.

زمانی که پوست کیسه بیضه به پوست آلت تناسلی متصل شده باشد به آن پرده آلت می گویند. این پوست در برخی از افراد بسیار بزرگتر از حد طبیعی می باشد، به طوری که با وجود این پوست و پرده اضافی، آلت تناسلی کوچکتر از اندازه طبیعی نشان داده می شود.

بیماری آلت تناسلی پرده دار با نام های دیگری همچون بیماری کیسه بیضه، آلت دفن شده، آلت پنهان، چسبندگی آلت و غیره نیز شناخته می شود.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - افزایش سایز آلت تناسلی و راه های آن

کلام آخر

این روزها بسیاری از مردان به دنبال روشی برای بزرگ کردن سایز آلت تناسلی خود می باشند. سوال اصلی اینجاست که آیا این افراد نیاز به درمان دارند یا نگرانی آنها بی دلیل است؟

بسیاری از آقایان بر این باورند که افزایش اندازه آلت تناسلی باعث افزایش رضایت آنها و همسرشان از رابطه جنسی می شود. در حالی که این تصور غلط است و اکثر این افراد سایز آلت تناسلی طبیعی دارند.

در صورتی که سایز آلت تناسلی شما کمتر از ۱۰ سانتی متر باشد، یعنی آلت کوچکی دارید و باید به دنبال روش های افزایش سایز آلت باشید که ما در اینجا به معرفی این روش ها پرداخته ایم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا