همه چیز درباره بهترین آبرسان

همانطور که میدانید یکی از مهم ترین عواملی که ممکن است موجب ایجاد چین و چروک و پیری زودرس شود پوست خشک و دهیدراته است از سوی دیگر با توجه به سبک زندگی ماشینی رو به رشد و هوای آلوده که موجب خشکی پوست میشود لزوم استفاده از یک آبرسان مناسب در روتین پوستی دو چندان خواهد بود. آبرسانی مناسب است که سبک و غیر چرب باشد، فاقد مواد مضر بوده و سبک و غیر چرب باشد. همچنین قابلیت جذب سریع داشته باشد در ترکیبات آن مرطوب کننده های موثر مثل هیالورونیک اسید، اوره، سراماید و گلیسیرین به کار رفته باشد. از سوی دیگر قابلیت تقویت سد دفاعی پوست را داشته باشد و شامل انواع آنتی اکسیدان ها مانند ویتامین سی و ویتامین ایی باشد. یکی از بهترین گزینه ها آبرسان کلینیک است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و طی صد ساعت پوست را عمیقا آبرسانی نموده و به عمق پوست نفوذ خواهد کرد و رطوبت پوست را در طول روز حفظ میکند. فرمولاسیون آن سبک و ژل مانند است و یکی از محبوب ترین آبرسان های موجود در بازار است. آلوئه ورای موجود در آن به پوست در حفظ رطوبت کمک میکند. آبرسان و مرطوب کننده های کلینیک شامل دو نوع بسیار معروف از جمله آبرسان ۱۰۰ ساعته و دراماتیکالی است که به دلیل کیفیت بالایی که دارد از پرطرفدارترین برندهای آبرسان بوده و بیشترین درصد رضایت را در بین کاربران دارد.

با چروک های دور چشمت خداحافظی کن

با افزایش سن چین و چروک های پوست و به خصوص چروک های دور چشم به دلیل نازکی پوست این ناحیه افزایش میابد این موضوع اهمیت مراقبت از دور چشم در روتین روزانه را چند برابر میکند. از سوی دیگر با گذر زمان و افزایش سن پوست خاصیت ارتجاعی خود را از داده و به دلیل عدم وجود کلاژن و الاستین چین و چروکهای پوست نمایان میشود اما استفاده از محصولات مراقبت دور چشم میتواند این روند را کوتاه تر نموده و ظاهر پوست را صاف و یکدست نماید. یکی از محصولاتی که میتواند به شما کمک کند سرم دور چشم اوردینری است که تولید شرکت محبوب کانادایی اوردینری است که در مدت زمان کوتاهی به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که دارد طرفداران بسیاری در سراسر جهان پیدا کرد. این سرم دارای کافئین پنج درصد بوده که موجب کاهش پف و التهاب دور چشم میشود. همچنین در فرمولاسیون این سرم از چای سبز استفاده شده است که دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی بوده و به کاهش تیرگی پوست دور چشم کمک میکند. لازم به ذکر است برای اثربخشی هر چه بیشتر بهتر است هم زمان با استفاده از سرم کافئین از یک کرم مرطوب کننده و آبرسان نیز استفاده شود. از دیگر ترکیبات موثر به کار رفته در آن ده درصد آرژلین است که به کاهش چین و چروک پنجه کلاغی کمک شایانی میکند.

90cb831f 5e54 465d a061 9d0466933efb - همه چیز درباره بهترین آبرسان

بهترین ضد آفتابی که تا حالا داشتی

امروزه دیگر لزوم استفاده از ضد آفتاب بر کسی پوشیده نیست اما آنچه در این بین از اهمیت بسزایی برخوردار است انتخاب ضد آفتاب مناسب با توجه به محصولات و برندهای متنوعی است که در بازار وجود دارد. ضد آفتابی مناسب است که محافظتی بیش از ۵۰ درصد از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید فراهم آورد. ضد آفتاب ایزدین یکی از بهترین ضدآفتابهای موجود در بازار است. ایزدین یک برند اسپانیایی است که ضد آفتابهای آن به دلیل فرمولاسیون و بافت سبکی که دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است. وجه تمایز این ضد آفتاب با سایر محصولات مشابه موجود در بازار بافت فلوئیدی آن بوده که بر پایه آب است و بسیار سریع جذب پوست شده و انواع پوست میتوانند از آن استفاده کنند. نکته قابل توجه این است که فنآوری به کار رفته در تولید آن به گونه ای بوده است که میتوان از آن برای دور چشم نیز بدون ایجاد سوزش و التهاب استفاده نمود. برند ایزدین ضد آفتابهای مختلفی با کاربردهای متنوع برای هر نیازی تولید میکند به عنوان مثال ضد آفتاب اسپات ایج ایزدین برای کاهش چین و چروک با خاصیت جوانسازی برای افراد بالای سی سال توصیه میشود. همچنین اگر شما درگیر لک هستید و یا پوستی مستعد لک دارید ضد آفتاب های اکتیو یونیفای و اسپات پیریونت گزینه های بسیار مناسبی خواهد بود.

زندگی سالم

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زندگی سالم در تهیه‌ تمامی مقالات منتشر شده با این کانت (کاربر زندگی سالم) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد
دکمه بازگشت به بالا