عطر و ادکلن مردانه درجه یک اورجینال را از کجا بخریم؟

امروزه هر مرد به یک عطر مردانه درجه یک و خاص نیاز دارد؛ دلیل این موضوع برای این است که بعد از ورود هر فرد به یک مهمانی یا یک جمع اولین چیزی که بعد از ظاهر مورد توجه قرار می‌گیرد بوی آن فرد است.

تعداد بالای برند های فیک و غیر اصل خرید ادکلن و عطرهای اورجینال با کیفیت را سخت کرده است و معمولا تعداد بالایی از خریداران، مشکل اشتباه خریدن یا تشخیص اشتباه ادکلن مردانه اورجینال از تقلبی را دارند.

ادکلن های مردانه می‌توانند حس اقتدار، زیبایی و خوش سلیقه بودن یک فرد را به خوبی انتقال دهند. یک ادکلن خوب می‌تواند ویژگی‌های خاص خودش را داشته باشد؛ مثل بسته بندی مناسب، ماندگاری بالا، رایحه طبیعی و به یاد ماندنی و نت‌های اختصاصی.

برای خرید عطر مردانه درجه یک اورجینال شما باید هزاران سایت را زیر و رو کنید اما ما اینجا هستیم تا به شما در خرید عطر کمک کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

درباره ادکلن مردانه درجه یک اورجینال بدانید

امروزه تشخیص ادکلن های درجه یک بسیار سخت شده است؛ حتی با وجود تجربه بالای متخصصان باز هم امکان اشتباه در تشخیص ادکلن مردانه درجه یک اورجینال وجود دارد. برای هر فرد ممکن است ادکلن درجه یک متفاوت باشد، همیشه باید این موضوع را در نظر داشته باشید که هر فرد ممکن است نسبت به سن، شغل و مکانی که در آن از ادکلن استفاده می‌کند، عطرهای متفاوتی را انتخاب کند. حتی می‌توان گفت آب و هوا و فصل نیز در انتخاب ادکلن تاثیر زیادی دارد.

در این بخش چند ادکلن مردانه درجه یک اورجینال را به شما معرفی می‌کنیم:

  1. کرید اونتوس

کرید اونتوس یکی از بهترین عطرهای مردانه دنیا است. این عطر حس قدرت و موفقیت را به شما می‌دهد و اگر هدف های بزرگ و زندگی زیبایی را می‌خواهید انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. رایحه های میوه های شیرینی مثل آناناس و سیب این عطر را از تلخی مردانه کمی دور کرده است و یک عطر جوان پسند تری را به وجود آورده است.

  1. ادکلن امپر لجند

این عطر دارای رایحه تلخ و تند و نسبتا گرمی است، به همین دلیل می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما در تمام فصول بجز فصل تابستان باشد. شاید بتوان گفت قیمت این عطر در مقایسه با باقی عطرها بسیار مناسب است.

  1. پگاسوس

این عطر توسط برند معروف Marly ساخته شده است و جزو ده عطر و ادکلن برتر مردانه شناخته می‌شود. پگاسوس در سال ۲۰۱۱ معرفی و عرضه شد، طبع گرم و تلخی دارد و مناسب فصل های تابستان و بهار است. اگر علاقه زیادی به بوی طبیعت دارید یکی از بهترین انتخاب های شما می‌تواند پگاسوس باشد.

  1. تام فورد نویر

این عطر توسط طراح آمریکایی به اسم آقای تام فورد طراحی و عرضه شده است. رایحه ای همچون ترنج ایتالیایی، فلفل سیاه و نعنا دارد که بسیار دلنشین است.

رایحه لطیف و در عین حال متمایز آن باعث شده تبدیل به یک شاهکار شود. اگر فردی احساسی، مغرور و به دنبال موفقیت های بزرگ هستید، نویر می‌تواند انتخاب فوق‌العاده ای برا شما باشد.

  1. ادوپرفیوم آمواج اینترلود

این عطر دارای طبع گرم و تلخ است، بیشتر برای فصول سرد استفاده می‌شود و بی شک یکی از بهترین های فصل زمستان است. رایحه تند و چوبی ای دارد و ترکیب های اصلی آن را فلفل، نارنج و پونه تشکیل می‌دهند.

ترکیبات رایحه ای ادکلن های مردانه اورجینال

معمولا در عطر و ادکلن های درجه یک مردانه از رایحه های تلخ و گرم استفاده می‌شود؛ اما این موضوع به این معنی نیست که تمام ادکلن ها و عطرهای مردانه از این رایحه استفاده می‌کنند.

برای خرید عطر مردانه درجه یک اورجینال شما باید اول به طبیعی بودن طعم و نت های آن دقت کنید و بعد از این موضوع به برند و سابقه شرکت سازنده عطر توجه کنید.

معمولا تشخیص عطر های درجه یک مردانه با رایحه خنک و شیرین خیلی راحت‌تر از رایحه های تلخ و گرم است؛ یکی از دلایل این موضوع، بالابودن تعداد کپی و تشابه عطرهای تلخ و گرم هست!

ظاهر ادکلن مردانه درجه یک اورجینال چگونه است؟

ظاهر ادکلن های مردانه درجه یک معمولا یک سری ویژگی های خاص دارد که در ادامه برای شما بازگو خواهیم کرد:

عطرهای مردانه درجه یک اورجینال در آبان سا موجود است؟

بله! هر محصولی که نیاز داشته باشید را می‌توانید در مجموعه ما پیدا کنید. از برند های گران قیمت و معروف گرفته تا برند های میان رده و اصل. با قیمت مناسب، انتخاب و سلیقه شماست که مشخص کننده عطر و ادکلن شما است.

شما می‌توانید با خیال راحت و به صورت آنلاین هر عطر مردانه درجه یک اورجینالی که دوست داشتته باشید را از سایت آبان سا سفارش دهید.

خرید عطر مردانه با کیفیت و قیمت مناسب

شما برای تجربه یک خرید با کیفیت و درجه یک؛ به دسترسی آسان به محصول، پاسگویی و پشتیبانی سریع، تحویل به موقع و پرداخت امن نیاز دارید و مهم‌تر از این موارد انتخاب یک عطر مردانه درجه یک است.

برای خرید عطر در آبان سا فقط باید عطر مردانه درجه یک اورجینال خودتان را انتخاب و درون سبد خرید قرار دهید. بعد از محاسبه هزینه ها و پرداخت آنلاین، عطر به صورت بسته بندی شکیل و زیبا درب منزل به شما خریداران عزیز تحویل داده می‌شود تا طعم یک خرید آسان و با کیفیت را تجربه کنید و دیگر نگران فیک یا تقلبی بودن عطری که خریدید نباشید.

ویژگی های منحصر به فرد مجموعه آبان سا

ما در مجموعه آبان سا در تلاشیم که با تضمین اصل بودن اجناس، بسته بندی مناسب و زیبا، تحویل به موقع و دسترسی آسان به انواع محصولات؛ حس انتخاب آسان و خرید یک عطر مردانه درجه یک را به شما عزیزان انتقال دهیم و از فریب خوردن یا انتخاب عطرهای غیر اصل جلوگیری کنیم.

هر عطری که نیاز داشته باشید را می‌تواند در این مجموعه پیدا کنید و در بهترین حالت ممکن آن را خریداری نمایید. شما می‌توانید با خرید به صورت آنلاین هر محصولی را به راحتی درب منزل و با کمترین هزینه دریافت کنید.

عموم محصولات زیر ۲۰ گرم و کاملا تو جیبی و قابل حمل هستند و شما هر لحظه و در هر مکان می‌توانید از عطر درجه یکتان استفاده کنید.

خروج از نسخه موبایل