دانلود فیلم درخشش The Shining 1980

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - دانلود فیلم درخشش The Shining 1980

 داستان فیلم
در فیلم درخشش : خانواده‌ای به عنوان سرایدار به یک هتل در محلی دور افتاده که در تعطیلی زمستانی هست، می روند. در آنجا نیرویی شیطانی روی مرد تاثیر گذاشته و جنون خشونت وی را می گیرد. در حالی که پسرش به خاطر توانایی خاصی که دارد علائمی از اتفاقات وحشتناکی که قبلا در هتل رخ داده را می بیند…

 درباره فیلم
فیلم درخشش The Shining محصول کشور انگلستان و در ژانر ترسناک ، درام می‌باشد و به کارگردانی Stanley Kubrick در سال ۱۹۸۰ ساخته شده است. در فیلم درخشش بازیگرانی چون Alison Coleridge، Anne Jackson، Barry Dennen، Barry Nelson، Billie Gibson، Danny Lloyd، David Baxt، Jack Nicholson، Joe Turkel، Lia Beldam و… به ایفای نقش پرداخته اند.

درخشش (The Shining) فیلمی درام و ترسناک روانشناسانه محصول آمریکا و بریتانیا به کارگردانی و تهیه‌کنندگی استنلی کوبریک است که در سال ۱۹۸۰ منتشر شد. فیلم‌نامه این کار را کوبریک و دایان جانسون، رمان‌نویس زاده آمریکا نوشتند. در این فیلم هنرپیشگانی همچون جک نیکلسون، شلی دووال، دنی لوید، اسکتمن کراترز، بری نلسن، فیلیپ استون، جو تارکل، آن جکسون، تونی بارتون، لیا بلدم، بیلی گیبسون، بری دنن و… به ایفای نقش پرداخته‌اند. درخشش تنها فیلم کوبریک در ژانر وحشت محسوب می‌شود. فیلم بر اساس داستانی به همین نام از استیون کینگ ساخته شد.

برداشتهای مکرر کوبریک در حین این فیلم یکی از ضرب‌المثلهای صنعت فیلمسازی شده‌است. او ۱۲۷ مرتبه از شلی دووال برای یکی از سکانس های فیلم فیلمبرداری کرد. عصبیت شلی دووال در فیلم به خوبی مشهود است اسکتمن کراترز به نقش آشپز سیاه‌پوست هتل مجبور شد ۴۰ بار صحنه درگیری با تبر را بازی کند و نهایتاً دچار فروپاشی عصبی شده و با گریه به کوبریک گفت: «آقای کوبریک آخه چی از جونم میخواین؟»

دانلود سریال

خروج از نسخه موبایل