بهترین دارو برای زگیل تناسلی مردان

زگیل تناسلی یکی از رایج‌ترین بیماری‌های عفونی است که در اثر تماس‌های جنسی منتقل می‌شود و در هر دو جنس شیوع دارد. علت بروز زگیل تناسلی مردان ویروس پاپیلومای انسانی یا همان HPV است که ممکن است تا مدت‌ها بعد از ابتلا هیچ علائمی نداشته باشد. اما زمانی که علائم آن آغاز می‌شود، معمولا برخی زائده‌های گوشتی شبیه به زگیل‌های معمولی در ناحیه تناسلی و مقعد بروز پیدا می‌کند. در این مطلب بیشتر به علائم، ویژگی‌ها، روش‌های پیشگیری و از همه مهم‌تر، بهترین دارو برای درمان زگیل تناسلی مردان یعنی قرص کینوکو پلاتینیوم AHCC خواهیم پرداخت.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زندگی سالم در تهیه‌ این محتوا نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

زگیل تناسلی مردان چگونه است؟

زگیل تناسلی نوعی بیماری مسری است که معمولا به صورت ضایعات پوستی همراه با درد ظاهر می‌شود اما یک سری علائم و عوارض دیگری نیز به همراه دارد. این زگیل علاوه بر اینکه ظاهر نامطلوبی دارد و اعتماد به نفس جنسی را کاملا از بین می‌برد، ممکن است عوارض دیگری مثل سرطان در نواحی مختلف را در پی داشته باشد. این زگیل ممکن است پوست اطراف ناحیه تناسلی، مجاری ادراری، کیسه بیضه، راست روده و و مقعد را در مردان درگیر کند. زگیل تناسلی اغلب ظاهری شبیه گل کم با سطح تیره رنگ دارد و چند ماه بعد از ابتلا به ویروس بروز پیدا می‌کند.

زگیل تناسلی مردان چگونه تشخیص داده می‌شود؟

برای تشخیص زگیل تناسلی در مردان حتما باید به پزشک مراجعه کنید و یک سری آزمایشات را انجام دهید. گاهی ممکن است علائم و بثوراتی مشکوک داشته باشید که با زگیل تناسلی متفاوت باشد اما به اشتباه تصور کنید که زگیل تناسلی وجود دارد. اما برای شروع درمان حتما لازم است از ابتلا به این بیماری اطمینان حاصل کنید. برای تشخیص این بیماری معاینات و بررسی‌هایی در نواحی مشکوک انجام می‌شود که درمان قطعی را ممکن می‌سازد. همچنین از یک محلول خاص به نام اسید استیک روی ناحیه استفاده می‌کند که پس از سفید شدن آن نشان می‌دهد که آن ناحیه آلوده به ویروس است.

بهترین دارو برای زگیل تناسلی مردان

روش‌های درمانی مختلفی برای برطرف کردن زگیل تناسلی مردان وجود دارد که هر یک از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند. برخی از روش‌های درمانی ممکن است به صورت موقت و برخی دیگر ممکن است به صورت دائمی این عارضه را برطرف کنند. روش‌هایی مثل لیزرتراپی، داروها، فریز کردن زگیل و … از متداول‌ترین تکنیک‌های درمان این بیماری هستند که ممکن است در افراد مختلف نتایج متفاوتی نیز داشته باشند. برخی روش‌ها مثل لیزر ممکن است شما برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از درمان دریافت کنید باید علاوه بر مشورت با پزشک متخصص، از بهترین دارو نیز استفاده کنید. قرص کینوکو پلاتینیوم AHCC یکی از بهترین روش‌هایی است که برای درمان قطعی زگیل تناسلی یا ویروس پاپیلوما انسانی طراحی و عرضه شده است که شما می توانید آن را در مجموعه فرازطب تهیه نمایید.

a17a3b34 c723 4863 887f 579732663bf7 - بهترین دارو برای زگیل تناسلی مردان

قرص کینوکو پلاتینیوم چیست؟

قرص کینوکو پلاتینیوم که با نام قرص AHCC نیز شناخته می‌شود، یک گروه از مواد شیمیایی همه کاره است که از ترکیبی از قارچ‌های شیتاکه گرفته می‌شود. این دارو خواص دارویی مفیدی دارد که بخشی از آنها توسط محققان به اثبات رسیده و برخی دیگر هنوز در حال بررسی است. قارچ‌هایی که این دارو از آن گرفته می‌شود، هزاران سال سابقه در درمان بیماری‌ها دارند و در کشور تایوان به عنوان اکسیر جاودانی شناخته می‌شوند. قرص کینوکو پلاتینیوم یا همان AHCC به منظور تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری و درمان سرطان کاربردهای گسترده داشته است. علاوه بر این اثرات ضد التهاب، ضد میکروبی و بهبود سطح آنتی بادی‌ها باعث شده کاربردهای وسیعی در درمان بیماری‌ها به دست بیاورد.

خواص دارویی و درمانی فوق العاده قرص کینوکو پلاتینیوم باعث شده تا از آن به عنوان بهترین دارو برای زگیل تناسلی مردان نام برده شود. گلوکان‌های موجود در این قرص باعث تعادل در سیستم ایمنی شده و به مقابله با ویروس HPV و سایر میکروب‌ها کمک می‌کند.

قرص کینوکو پلاتینیوم| بهترین دارو زگیل تناسلی در مردان

یکی از مهم‌ترین کاربردهای قرص کینوکو پلاتینیوم یا AHCC کمک به سیستم ایمنی برای مبارزه با ویروس HPV است. ویروس پاپیلومای انسانی خطر بروز انواع سرطان به خصوص سرطان دهانه رحم پس از انتقال به خانم‌ها را افزایش می‌دهد. اگرچه واکسن گارداسیل که به پیشگیری از زگیل تناسلی کمک می‌کند تا حد زیادی موثر است، اما ممکن است از بروز موارد خطرناک ویروس پاپیلوما جلوگیری نکند. اما بر اساس جدیدترین تحقیقات قرص AHCC به طور قابل توجهی می‌تواند به پاکسازی ویروس HPV و درمان زگیل تناسلی کمک کند. به همین دلیل است که بسیاری از متخصصان از قرص کینوکو پلاتینیوم به عنوان بهترین دارو برای زگیل تناسلی مردان نام می‌برند.

البته نمونه‌های تقلبی این قرص فراوان است که هیچ اثری نداشته و ممکن است عوارض متعددی نیز داشته باشد. به همین دلیل حتما باید برای خرید این قرص به فروشگاه‌های معتبر و اطمینانی مراجعه کنید.

65e78c5b ff6f 405e bfbf 54956bce227f 720x466 - بهترین دارو برای زگیل تناسلی مردان

ویژگی‌های قرص کینوکو پلاتینیوم

قرص‌های کینوکو پلاتینیوم بهترین راه حل برای درمان دائمی زگیل تناسلی هستند. این محصول ساخت شرکت Quality Of Life کشور آمریکاست که آن را در دوزهای مختلف تولید می‌کند. دوز معروف آن که برای درمان زگیل تناسلی استفاده می‌شود، ۷۵۰ میلی گرمی است. توجه داشته باشید که اگر به سرعت زگیل تناسلی را درمان نکنید،‌ ممکن است در بدن پخش شده و باعث بروز سرطان شود. قرص AHCC ویروس HPV را به طور کامل از بدن برطرف کرده و مقاومت سیستم ایمنی بدن را افزایش می‌دهد.

زندگی سالم

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زندگی سالم در تهیه‌ تمامی مقالات منتشر شده با این کانت (کاربر زندگی سالم) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا