معرفی ۵ مدل برترین ماشین اصلاح براون

یکی از ویژگی های تعیین جذابیت هر مردی آراستگی سر و صورت است. از آن طرف مدل مو و ریش تاثیر بسزایی در جذابیت مردان ایجاب می کند. و هر مردی این را میداند برای همین است که زمان زیادی در آرایشگاه به سر میبرند. اما آرایشگاه رفتن جدایی از هزینه ای که دارد بسیار هم زمان بر است، و در بعضی موارد ممکن است اصلا به آریشگاه دسترسی نداشته باشید. پس اگر نمیخواهید برای هر اصلاح سر و ریشی به آرایشگاه بروید یا برای هر بار اصلاح و پیرایش هزینه پرداخت کنید یا هر زمان که نیاز داشتین خودتون بتونید اصلاح کنید، یه ماشین اصلاح اصلی تهیه کنید.

اگر نمیدانید بهترین ماشین اصلاح برای شما چیست؟ تا انتهای این متن با من همراه باشید.

ماشین اصلاح و ریش تراش متفاوت هستند

ماشین اصلاح عملا یک قیچی با تیغه های زیاد است که بدون محدود هر با هر اندازه ای را می زند اما نه از ته! ماشین اصلاح هایی به اسم صفر زن وجود دارند که تا حد زیادی مو را از ته می زنند اما صفر نمی کنند این عمل مختص به ریش تراش است که مو را کاملا از ته می زند و پوست صاف نمایان  می کند. مکانیزم ریش تراش از ماشین اصلاح متفاوت است و با وجود صفحه فویلی سر دستگاه موهای مورد نظر را به داخل کشیده و از ته می زند برای همین است که توانایی زدن موهای بلند را ندارن چون فضای برای انجام مکانیزم از ته زدن را نخواهد داشت. اما ماشین اصلاح هایی هستند که به اصطلاح صفر زن هستند و توانایی صفر کردن مو را دارند اما این مورد مانند از ته زدن ریش تراش نیست و نسبت به آن کمی مو حس می شود.

کاربردهای اصلی ماشین اصلاح  

ماشین اصلاح کار های مختلف اصلاح بدن، از سر و صورت گرفته تا پاها را انجام می دهد. البته به تناسب مدل هر دستگاه، کارهایی که انجام می دهد می تواند متفاوت باشد. استفاده از ماشین اصلاح خط زن صورت این مزیت را دارد که با هزینه ای بسیار مقرون بصرفه می توان با دستگاه ماشین اصلاح به مهارت یک آرایشگر حرفه ای در منزل کارهای مختلف اصلاح خود را انجام دهید. در نتیجه می توانید در وقت و هزینه خود بسیار صرفه جویی کنید و به راحتی هر استایل یا مدل دلخواه خود را اجرا کنید.

مهمترین مزیت استفاده از ماشین اصلاح، بهداشت و اصلاح راحت موهای زائد بدن می باشد. نکته مهم اصلاح موهای زائد بدن، اصلاح ایمن و راحت این موها می باشد. بعضی از مدل های ماشین اصلاح یک عدد سری تخصصی برای اصلاح بدن دارند که هم موهای زائد را به صورت کامل اصلاح می کند و هم کاملا ایمن اصلاح می کند. ناحیه کشاله ران ناحیه حساس و سختی برای اصلاح هست که این سری تخصصی می تواند اصلاح این ناحیه را به راحتی انجام دهد.

مدل های متنوعی از ماشین اصلاح در دسترس هست که شما می توانید به تناسب نیاز خودتان هر مدلی را تهیه کنید. مدل هایی با کارایی محدود و مدل هایی با کارایی متعدد یا به اصطلاح ست یا مجموعه کامل هست.

نکات مهم در انتخاب ماشین اصلاح

  • مهمترین نکته اطمینان از اصلی بودن دستگاه است
  • ایمن بودن لبه تیغه برای استفاده در ناحیه زیر گردن و هنگام خط انداختن در پشت گردن
  • طراحی ارگونومیک یا خوش دست بودن دستگاه
  • اندازه و میزان اصلاح مو
  • جنس تیغه های سری اصلی اصلاح
be28b127 f762 448c b9a1 08982b996506 720x450 - معرفی 5 مدل برترین ماشین اصلاح براون

نکات خاص در انتخاب ماشین اصلاح و خط زن

  • میزان شارژ دهی دستگاه (اگر شارژی بود)
  • قابل شستشو بودن و یا ضدآب بودن دستگاه
  • داشتن سری های قابل اتصال برای اصلاح تخصصی به تناسب نوع استفاده شما
  • نوع فناوری در ساخت موتور دستگاه (مثلا AutoSense)

ماشین اصلاح براون اصل

شرکت براون از قدیمی ها حوزه آرایشی و بهداشتی برقی است که اصالتی آلمانی دارد و الان از زیر مجموعه های مهم شرکت ژیلیت محسوب می شود. شرکت براون چند مدت پیش ۱۰۰ سالگی خود را جشن گرفته و اصالت و قدمت خود را روی محصولاتش هم هک کرده است. این برند محصولات خود را با تکنولوژی های اختصاصی کاربردی و طراحی لوکس و حرفه ای به دنیا عرضه می کند. عمر طولانی، از مهمترین شاخصه های محصولات این برند است. اشتباه نکنید این عمر مفید شعار نیست و محصولات براون عموما بیش از ده سال و بیشتر بدون مشکل و ضعف کار کرده و می کنند.

کسانی که از ریش تراش ها و ماشین اصلاح های براون استفاده کرده اند دیگر سراغ هیچ برندی نخواهند رفت، کیفیت، دقت و قدرت ماشین اصلاح براون، اصلاح و پیرایش سر و صورت را به سطح جدیدی ارتقا می دهد. بعد از اصلاح با ماشین براون مویی یکدست و پوستی بدون التهاب و هر حساسیتی خواهید داشت. ماشین های اصلاح براون معمولا به صورت پکیج عرضه می شوند که شامل سری های مختلف با شماره های مختلف، سری های مخصوص گوش و بینی، سری های مخصوص ریش تراشی و صفر زن، کیف نگه دارند و کیف مخصوص دستگاه هستند.

برترین ماشین اصلاح های براون

  1. ماشین اصلاح براون MGK7420
  2. ماشین اصلاح براون BT7420
  3. ماشین اصلاح براون MGK5445
  4. ماشین اصلاح براون MGK5
  5. ماشین اصلاح براون MGK3410
e0187f24 8540 448c 8d81 3e4f1c9e2776 720x450 - معرفی 5 مدل برترین ماشین اصلاح براون

برای مشاهده مشخصات فنی ماشین اصلاح های براون می توانید به وب سایت باران استور مراجعه کنید. باران استور یکی برترین عرضه کنندگان محصولات براون به همراه لوازم یدک و جانبی به ایران است که بیش از ۱۰ سال تجربه فعالیت داشته و محصولات براون را با بهترین قیمت در اختیارتان خواهد گذاشت. باران استور دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد تایید ترب بوده و با همچنین وجود همکاری مستقیم با تی باکس توانای عرضه محصولات خود تنها با پرداخت ۱۰ درصد در سایت و تسویه درب منزل را داراست و شما می توانید با اطمینان کامل از این فروشگاه محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

پیشنهاد می کنم برای دریافت اطلاعات بیشتر به پیج اینستاگرام باران استور با آیدی baranstorezb@ یا با شماره تماس ۰۹۱۹۱۸۸۳۷۹۸ در ارتباط باشید.

زندگی سالم

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زندگی سالم در تهیه‌ تمامی مقالات منتشر شده با این کانت (کاربر زندگی سالم) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد
دکمه بازگشت به بالا